Άρθρο από mc-educate
Έχετε προβλήματα με την ευρετηρίαση και την κατάταξη των σελίδων του ιστότοπού σας; Αυτή η λίστα ελέγχου τεχνικού SEO θα σας βοηθήσει να εντοπίσετε και να επιλύσετε ζητήματα που εμποδίζουν τις μηχανές αναζήτησης να ανιχνεύουν, να ευρετηριάζουν και να ταξινομούν το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας.
Το SEO έχει τρεις κύριους τύπους. τεχνική, εντός και εκτός σελίδας. Το on-page SEO είναι τα πάντα για το περιεχόμενό σας που μπορείτε να επηρεάσετε, ενώ το τεχνικό SEO αφορά κυρίως τη δομή του ιστότοπού σας και άλλους παρασκηνιακούς παράγοντες.
Τι είναι η λίστα ελέγχου τεχνικής SEO
Είναι μια λίστα ελέγχου όπου ολοκληρώνετε όλες τις εργασίες για να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας για τις μηχανές αναζήτησης από τεχνική άποψη. Το τεχνικό SEO έχει να κάνει με:
- Κατανοήστε πώς βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης τον ιστότοπό σας.
- Βρείτε όλους τους παράγοντες που χρησιμοποιούν για να βάλουν τον ιστότοπό σας σε θέση κατάταξης.
- Κάντε αλλαγές για να βελτιώσετε την προβολή του ιστότοπού σας.
Προσθέστε σελιδοδείκτη αυτήν τη λίστα ελέγχου τεχνικής SEO για να επιστρέψετε εάν έχετε ολοκληρώσει μια εργασία. Με αυτά τα λόγια, ας ξεκινήσουμε με τη λίστα ελέγχου τώρα.
Λίστα ελέγχου Ultimate Technical SEO 2022
Ορισμένες εργασίες που δίνονται σε αυτήν τη λίστα υποχρεώσεων μπορεί να μην αποτελούν μέρος του τεχνικού SEO αλλά να έχουν έμμεση σχέση με αυτό. Χρησιμοποιώντας αυτήν τη λίστα ελέγχου τεχνικής SEO , έχω πάνω από 158.000 χρήστες στον ιστότοπό μου.
1. Ενεργοποιήστε το SSL στον ιστότοπό σας
Ο John Mueller της Google είπε στο παρελθόν,
"Το βλέπουμε ως θετικό μήνυμα εάν μπορείτε να μεταβείτε στο HTTPS".
Από τον Δεκέμβριο του 2014, η Google άρχισε να επιβραβεύει ασφαλείς ιστότοπους δίνοντάς τους ένα πλεονέκτημα έναντι των μη ασφαλών τοποθεσιών κατά την κατάταξη.
Μεταφέρετε τον ιστότοπό σας στο πρωτόκολλο HTTPS, διαφορετικά θα χάσετε τις ταξινομήσεις αναζήτησης.
Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια πρόταση προσθήκης για αυτό, επειδή αυτή η λίστα ελέγχου τεχνικού SEO είναι για μη τεχνικούς bloggers και marketers.
Έτσι το εγκαθιστάτε:
- Συνδεθείτε στον ιστότοπό σας στο WordPress
- Μεταβείτε στον κατάλογο Plugins
- Αναζήτηση για "Really Simple SSL"
- Κατεβάστε και ενεργοποιήστε το
Και είστε έτοιμοι. Μπορείτε επίσης να επιστρέψετε στον πίνακα ελέγχου για να δείτε την πρόοδό σας. Σας ενημερώνει για τον αριθμό των σελίδων που είναι ασφαλισμένες με πιστοποιητικό SSL.
2. Έχετε μόνο μία έκδοση του τομέα του ιστότοπού σας
Οι ιστότοποι έχουν συνήθως περισσότερες από μία εκδόσεις, για παράδειγμα, mc-educate.eu και www.mc-educate.eu. Και οι δύο εκδόσεις θα αντιμετωπίζονται ως διαφορετικοί ιστότοποι από μηχανές αναζήτησης όπως η Google.
Δείτε πώς μπορείτε να ανακατευθύνετε τις διευθύνσεις σας στην ίδια έκδοση του ιστότοπού σας:
- Μεταβείτε στις εγγραφές DNS
- Χρησιμοποιήστε τον τύπο Α ως @
- Προσθήκη @ ως τιμή για το όνομα www
Ως αποτέλεσμα, κάθε έκδοση θα λάβει την κατάταξη της σελίδας της στα αποτελέσματα αναζήτησης, η οποία χωρίζει τον χυμό συνδέσμου μεταξύ των δύο σελίδων. Βεβαιωθείτε ότι και οι δύο εκδόσεις έχουν ανακατευθυνθεί στη μία, ώστε να μην χάσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.
3. Διαμορφώστε σωστά τη μόνιμη σύνδεση (Permalink)
Η διαμόρφωση μόνιμων συνδέσμων είναι εξαιρετικά σημαντική για το τεχνικό SEO. Οι μόνιμοι σύνδεσμοι επηρεάζουν κυρίως τους παράγοντες κατάταξης στη σελίδα του ιστότοπού σας.
Οι εσφαλμένα διαμορφωμένοι μόνιμοι σύνδεσμοι μπορούν επίσης να προκαλέσουν προβλήματα διπλότυπου περιεχομένου, το οποίο τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερες ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης για τον ιστότοπό σας.
Για να διαμορφώσετε τον μόνιμο σύνδεσμο στο ιστολόγιο ή τον ιστότοπό σας στο WordPress
- Μεταβείτε στις ρυθμίσεις στον πίνακα ελέγχου του WordPress
- Μεταβείτε στους "μόνιμους συνδέσμους"
- Επιλέξτε το όνομα της ανάρτησης
Βεβαιωθείτε ότι όλες οι διευθύνσεις URL στον ιστότοπό σας έχουν καθαρή δομή. Αποφύγετε συνδέσμους όπως:
Και χρησιμοποιήστε URL όπως αυτή: https://www.mc-educate.eu/know-how/internet/tubebuddy-review-2022.html
Αυτό είναι εύκολο στο WordPress. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να μεταβείτε στην επιλογή "Μόνιμοι σύνδεσμοι" στις "Ρυθμίσεις" και να επιλέξετε "Όνομα ανάρτησης" από τις επιλογές μόνιμων συνδέσμων.
4. Αναλύστε το Google Analytics
Η προσθήκη του ιστότοπού σας στο Google Analytics δεν αποτελεί μέρος της λίστας ελέγχου τεχνικού SEO φυσικά. Αλλά αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα, τις προβολές σελίδων και τις πηγές επισκεψιμότητας του ιστότοπού σας.
Με αυτά τα δεδομένα, μπορείτε να εργαστείτε σε τεχνικά ζητήματα SEO. Γι' αυτό το πρόσθεσα στη λίστα ελέγχου μας. Για τη σύνδεση του WordPress με το Analytics,
- Μεταβείτε στις Προσθήκες
- Αναζητήστε το " Monstersights ". "
- Κάντε λήψη και ενεργοποίηση αυτής της προσθήκης
Αυτό θα συνδέσει αυτόματα τον ιστότοπό σας WP με το Google Analytics. Διαφορετικά, μπορείτε επίσης να προσθέσετε την προσθήκη Google Site Kit για αυτόν τον σκοπό. Αλλά πριν από αυτό, πρέπει επίσης να προσθέσετε τον ιστότοπό σας στο Google Analytics.
Πίνακας ελέγχου Google Analytics
Και να πώς το εγκαθιστάτε:
- Μεταβείτε στο Google Analytics
- Πήγαινε στον διαχειριστή
- Ρύθμιση της νέας ιδιοκτησίας
- Επιλέξτε το νόμισμα και τη χώρα
- Προσθέστε άλλες λεπτομέρειες
Αυτό είναι όλο! Τώρα το Google Analytics θα αρχίσει να παρακολουθεί τους επισκέπτες σας τώρα.
5. Ευρετηριάστε τον ιστότοπό σας σε μηχανές αναζήτησης (Yandex, Google, Bing)
Τα ρομπότ που ονομάζονται ανιχνευτές έρχονται στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια τον ευρετηριάζουν στις μηχανές αναζήτησης. Επομένως, η δημιουργία ευρετηρίου του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης δεν είναι στο χέρι σας φυσικά. Αλλά αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης όπως η Google να ανιχνεύουν και στη συνέχεια να ευρετηριάζουν.
Για αυτό, προτείνω να προσθέσετε τον ιστότοπό σας στο Search Console και να εστιάσετε στη διασύνδεση των ιστοσελίδων σας. Ευρετηριάστε τον ιστότοπό σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google, το Yandex και το Bing επίσης. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να μεταβείτε στο Bing Webmaster Tools και να προσθέσετε τον ιστότοπό σας.
6. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς κινητά ( Τεχνική λίστα ελέγχου SEO )
Σήμερα, περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές από ποτέ. Επομένως, εάν ο ιστότοπός σας δεν είναι φιλικός προς κινητά, τότε έχετε ήδη χάσει σημαντική επισκεψιμότητα από χρήστες που έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους από τα τηλέφωνα ή τα tablet τους.
Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας αποκρίνεται και φροντίστε να τον ελέγξετε σε όλες τις συσκευές. Μπορείτε να κάνετε έναν έλεγχο στο εργαλείο μας SEOANALZYER
7. Προσθέστε κουμπιά κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Και πάλι, δεν είναι απαραίτητο για μια τεχνική λίστα ελέγχου SEO ! Αλλά η προσθήκη κουμπιών κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τα σήματα κοινωνικής δικτύωσης καθώς και την αφοσίωση των χρηστών.
Οι κοινοποιήσεις κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν επίσης στη δημιουργία συνδέσμων πίσω στον ιστότοπό σας, κάτι που θα επηρεάσει θετικά την κατάταξη του ιστότοπου στις μηχανές αναζήτησης. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να αναζητήσετε πρόσθετα «social share», να τα εγκαταστήσετε και να τα ενεργοποιήσετε. Υπάρχουν τόνοι προσθηκών κοινωνικής κοινής χρήσης διαθέσιμες αυτήν τη στιγμή.
8. Επισκευάστε σπασμένους εσωτερικούς και εξερχόμενους συνδέσμους
Οι κατεστραμμένοι σύνδεσμοι είναι εκείνοι οι σύνδεσμοι που όταν πατηθούν δεν φέρνουν τον χρήστη στον επιθυμητό προορισμό. Φαίνονται άσχημα από άποψη σχεδιασμού και οδηγούν σε κακή εμπειρία χρήστη. Η κακή δομή συνδέσμων επηρεάζει την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης.
Διορθώστε όλους τους κατεστραμμένους συνδέσμους στον ιστότοπό σας και αφαιρέστε εκείνες τις σελίδες που δεν είναι προσβάσιμες στους επισκέπτες. Αναζητήστε όλες αυτές τις σελίδες:
- 301 ή 302 ανακατεύθυνση σε άλλη σελίδα
- Σελίδα σφάλματος 4XX
- Ορφανές σελίδες (σελίδες που δεν συνδέονται καθόλου)
9. Απαλλαγείτε από το διπλότυπο περιεχόμενο
Το διπλότυπο περιεχόμενο βλάπτει την κατάταξη αναζήτησής σας και είναι ένας από τους κύριους λόγους για τη χαμηλότερη κατάταξη του ιστότοπου. Επομένως, απαλλαγείτε από όλο το διπλό περιεχόμενο από τον ιστότοπό σας, εάν απαιτείται, χρησιμοποιήστε ανακατευθύνσεις 301 για να τους κατευθύνετε σε ένα κανονικό αντίγραφο αυτού του περιεχομένου.
Έχω ήδη μιλήσει για την υποβολή μόνο μιας έκδοσης του ιστότοπού σας. Αυτό είναι ένα είδος διπλότυπου περιεχομένου, επειδή η Google πιστεύει ότι και οι δύο εκδόσεις είναι διαφορετικοί ιστότοποι. Επομένως, πρέπει να επιλέξετε μια έκδοση και να ανακατευθύνετε όλες τις άλλες σε αυτήν.
Μπορείτε να κάνετε αυτά τα τέσσερα πράγματα για να αποφύγετε προβλήματα αντιγραφής περιεχομένου:
- Μην δημιουργείτε περιεχόμενο με την ίδια λέξη-κλειδί.
- Ανακατευθύνετε το διπλότυπο περιεχόμενο στην κανονική διεύθυνση URL.
- Μην δημοσιεύετε το ίδιο περιεχόμενο που έχει ήδη δημοσιευτεί στον ιστότοπό σας.
- Προσθέστε ένα στοιχείο κανονικού συνδέσμου στη διπλότυπη σελίδα.
Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι όλες οι αναρτήσεις του ιστολογίου σας κατατάσσονται για διαφορετικές λέξεις-κλειδιά. Διαφορετικά, η Google θα τα θεωρήσει ως διπλότυπο περιεχόμενο.
10. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει βελτιστοποιημένο χάρτη ιστοτόπου XML
Ένας χάρτης ιστότοπου XML είναι υπεύθυνος για να κάνει το περιεχόμενό σας προσβάσιμο σε όλους τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης. Αυτό είναι ένα κρίσιμο μέρος της τεχνικής λίστας ελέγχου SEO , είτε έχετε ιστότοπο WordPress είτε όχι.
Βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας έχει τη διεύθυνση URL στο αρχείο χάρτη ιστοτόπου XML. Εάν είναι απαραίτητο, βελτιώστε τον χάρτη ιστοτόπου XML έχοντας δυναμικές διευθύνσεις URL από το ιστολόγιό σας στο WordPress.
11. Χρησιμοποιήστε κανονικές ετικέτες (Canonical Tags) στις σελίδες σας
Η χρήση κανονικών ετικετών είναι σαν να λέμε "Αυτή η σελίδα που βρήκατε είναι ίδια με αυτήν τη σελίδα". στις μηχανές αναζήτησης. Επομένως, εάν δύο διευθύνσεις URL δείχνουν το ίδιο περιεχόμενο, χρησιμοποιήστε μια κανονική ετικέτα για να το προσδιορίσετε.
Αυτό είναι απαραίτητο για μια τεχνική λίστα ελέγχου SEO , επειδή αυτό θα βοηθήσει την Google να κατανοήσει την αρχιτεκτονική του ιστότοπού σας και την αποτελεσματικότητα ανίχνευσης.
Εάν έχετε έναν ιστότοπο WordPress, μην ξεχάσετε να το κάνετε προσθέσετε μια κανονική ετικέτα χρησιμοποιώντας το Yoast ή μη αυτόματα στο αρχείο header.php του θέματός σας.
12. Βελτιστοποιήστε τα ονόματα και τα μεγέθη των αρχείων της εικόνας σας
Δώστε σωστά το όνομα και το μέγεθος των εικόνων σας και αλλάξτε την Επέκταση όλων των εικόνων σας είτε σε PNG είτε σε WebP. Το τελευταίο υποστηρίζεται ευρύτερα στις μηχανές αναζήτησης, αλλά το PNG είναι επίσης δημοφιλές.
Δεν είναι μόνο τα ονόματα και τα μεγέθη των αρχείων, επικεντρωθείτε στην ετικέτα alt και στην περιγραφή για τις εικόνες επίσης. Αυτό θα βοηθήσει τους ανιχνευτές να κατανοήσουν σωστά και να ευρετηριάσουν τα αρχεία εικόνας σας.
13. Καθορίστε σωστά το αρχείο Robots.txt
Είναι επίσης μέρος της λίστας ελέγχου τεχνικού SEO . Αυτό το αρχείο είναι σημαντικό για τα bot μηχανών αναζήτησης, καθώς τους δείχνει τις διαδρομές ανίχνευσης στον ιστότοπό σας. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι έχετε καθορίσει το αρχείο του ρομπότ όπου κάθε σελίδα είναι προσβάσιμη από προγράμματα ανίχνευσης.
Μπορείτε να προσθέσετε και να επεξεργαστείτε το αρχείο robots.txt χρησιμοποιώντας πρόσθετα όπως το RankMath ή το Yoast. Διαφορετικά, μπορείτε να το κάνετε με μη αυτόματο τρόπο χρησιμοποιώντας αυτές τις οδηγίες της Google .
14. Απολαύστε τη δύναμη της σήμανσης σχήματος
Το Schema Markup είναι ένας τύπος μικροδεδομένων που μπορούν να προστεθούν στις σελίδες σας για καλύτερα αποτελέσματα SERP. Βοηθά τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τις πληροφορίες στον ιστότοπό σας. Εάν έχετε απαντήσει σε μια ερώτηση, θα πρέπει να το γνωρίζει και μια μηχανή αναζήτησης.
Υπάρχει μια τεράστια βιβλιοθήκη Schema Markups στο https://schema.org/
Φανταστείτε οτιδήποτε όπως βίντεο, κριτικές, προϊόντα και θα έχετε σήμανση σχήματος για αυτό. Και είναι εξαιρετικά ισχυρό για να ανεβάσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.
15. Απαλλαγείτε από τα περιττά πρόσθετα
Εάν διαχειρίζεστε το περιεχόμενό σας στο WordPress όπως εγώ, τότε μην ξεχνάτε ότι κάθε πρόσθετο μπορεί πραγματικά να επηρεάσει το SEO. Γιατί; Προσθέτει μια συλλογή κώδικα στον ιστότοπό σας επιβραδύνοντας τον ιστότοπό σας και κάνει άλλες αλλαγές.
Συγκεκριμένα, πρόσθετα όπως το ShareThis και το AddThis μπορεί να βλάψουν τη λίστα ελέγχου του τεχνικού SEO , καθώς χρησιμοποιούν ενσωματωμένα σενάρια για να μοιραστούν έναν σύνδεσμο στη σελίδα σας, ο οποίος επηρεάζει άμεσα την ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας.
Έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη λίστα ελέγχου τεχνικής SEO 2022;
Ορίστε το λοιπόν – μια πλήρης λίστα ελέγχου τεχνικής SEO για τον ιστότοπό σας στο WordPress. Ελπίζω αυτό να σας βοηθήσει ακόμα κι αν είστε αρχάριος ή έχετε μη τεχνικό υπόβαθρο. Ενημερώστε με εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχολιάζοντας παρακάτω.