Η σουηδική αλυσίδα ένδυσης ανέφερε ότι οι καθαρές πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 6% σε τοπικό νόμισμα, στα 60,9 δισεκατομμύρια σουηδικές κορώνες (5,45 δισεκατομμύρια δολάρια). Ωστόσο, οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισεκατομμυρίων σουηδικών κορώνων. Η H&M σημείωσε ότι οι πωλήσεις της παρέμειναν σταθερές σε σύγκριση με πέρυσι, παρά την αυξανόμενη αβεβαιότητα και την κρίση του κόστους ζωής. Η εταιρεία δήλωσε ότι η προτεραιότητα της στο τρίμηνο ήταν η κερδοφορία και το επίπεδο των αποθεμάτων.
Η H&M είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης στον κόσμο. Η μετοχή της έχει σημειώσει άνοδο 53% μέχρι στιγμής φέτος, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν και τέθηκαν σε ισχύ οι περικοπές κόστους που ανακοίνωσε πέρυσι. Ωστόσο, εξακολουθεί να αντιμετωπίζει έντονες πιέσεις από τον ανταγωνισμό, ιδίως από την Inditex, μητρική της Zara, και την κινεζική εταιρεία λιανικής ταχείας μόδας Shein.