Η Deutsche Bahn ολοκληρώνει την ανανέωση του στόλου ICE, αλλά οι καθυστερήσεις παραμένουν

Η Deutsche Bahn ολοκληρώνει την ανανέωση του στόλου ICE, αλλά οι καθυστερήσεις παραμένουν

Η Deutsche Bahn (DB) έθεσε σε λειτουργία το τελευταίο τρένο ICE 4, ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό βήμα στον εκσυγχρονισμό του στόλου της. Το ICE 4, με χωρητικότητα έως 444 θέσεις και ταχύτητα έως 265 χιλιόμετρα την ώρα, αποτελεί πλέον "ραχοκοκαλιά" των μεταφορών μεγάλων αποστάσεων στη Γερμανία. Η DB διαθέτει πλέον πάνω από 400 τρένα ICE, αυξημένα από 270 πριν από λίγα χρόνια. Ο στόχος είναι να φτάσουν τα 450 έως το 2030, μειώνοντας παράλληλα τη μέση ηλικία των τρένων από 18 σε 12 έτη. Παρά την πρόοδο στον εκσυγχρονισμό, οι καθυστερήσεις παραμένουν καίριο πρόβλημα.

Ο Ντέτλεφ Νόις, από την Ένωση Επιβατών Pro Bahn, επισημαίνει ότι η αξιοπιστία εξαρτάται και από την αξιοπιστία των νέων τρένων. Η DB διατείνεται ότι οι δυσλειτουργίες που επηρεάζουν την ακρίβεια έχουν μειωθεί άνω του 40% από το 2017. Το ICE 4, αν και αντιμετώπισε αρχικά προβλήματα, θεωρείται πλέον "άγκυρα σταθερότητας" με τα καλύτερα σχόλια από τους επιβάτες. Ωστόσο, η ρίζα του προβλήματος με τις καθυστερήσεις εντοπίζεται στις ελλιπείς υποδομές. Το 80% των καθυστερήσεων οφείλονται σε διακοπές λειτουργίας σιδηροδρομικών γραμμών και σημάτων, σύμφωνα με τον Νόις.

 

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.