Χρήστος Κοπελούζος: "Βρισκόμαστε στη digital εποχή. Αν ένα τραγούδι έχει νούμερα...είναι καλό"

Χρήστος Κοπελούζος: "Βρισκόμαστε στη digital εποχή. Αν ένα τραγούδι έχει νούμερα...είναι καλό"

Η μουσική πιάτσα τον θεωρεί από τα καλά παιδιά του χώρου. Ο ίδιος είναι επιχειρηματίας αλλά και μουσικός. Προασπίζεται τα συμφέροντα των καλλιτεχνών και δεν φοβάται να τους συμβουλέψει και να τα πει έξω από τα δόντια. Ο λόγος για τον Χρήστο Κοπελούζο, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του Ομίλου MC Kopelouzos, αλλά και της γνωστής δισκογραφικής εταιρείας, Aspect4music. Πρόσφατα εντοπίσαμε μία ανάρτησή του στο Facebook και θεωρήσαμε σκόπιμο να την παραθέσουμε, αφού ο επιχειρηματίας λέει αρκετά και άκρως ενδιαφέροντα πράγματα.

Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Κοπελούζου:

"Αντιγράφω τη χθεσινή δήλωση του πολύ αγαπημένου μου Γιάννη Ζουγανέλη: «Καλά έκανε το ΣΕΗ και κατήγγειλε ότι οι υπεύθυνοι κάστινγκ ζητάνε τον αριθμό των followers των ηθοποιών. Γίνονται μούφες οντισιόν και δεν δίνονται ευκαιρίες στα νέα παιδιά. Το να ρωτάς τον ηθοποιό για τους followers δεν έχει σχέση με τη δραματουργική τέχνη. Δεν είναι σωστό.»

Πολύ σωστό αυτό που λέει! Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στο χώρο της μουσικής με τη διαφορά ότι έχουμε να κάνουμε με τα views στο YouTube, τα streams στο Spotify και πάει λέγοντας. Ένα τραγούδι λοιπόν, πλέον αξιολογείται με τις προβολές. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν βινύλια, cd κλπ, επομένως η μοναδική μονάδα μέτρησης είναι τα views. Θυμάμαι χαρακτηριστικά ένα παράδειγμα (από τα πολλά) όπου δέχθηκα ένα τηλεφώνημα από έναν επιχειρηματία-ιδιοκτήτη κέντρου διασκέδασης και μου ζήτησε να τον φέρω σε επαφή με έναν καλλιτέχνη της εταιρείας μας. Ο λόγος, όπως μου είπε, ήταν ότι το τραγούδι του «πάει σφαίρα». Φυσικά πήγαινε σφαίρα. Όχι όμως επειδή πούλαγε cd που δεν υπάρχουν πλέον, αλλά γιατί το είχαν ακούσει κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες φορές και αυτός είδε τα νούμερα! Για να μην σας αφήσω με την περιέργεια, ο καλλιτέχνης μας δουλεύει για τρίτη σερί χρονιά στον συγκεκριμένο χώρο. Έκτοτε βέβαια έχει βγάλει κι άλλα τραγούδια τα οποία έχει προσαρμόσει και αυτά στο πρόγραμμά του. 
 
Καλώς ή κακώς βρισκόμαστε στην digital εποχή. Αυτό σημαίνει ότι πολλά πράγματα (αν όχι όλα) μετράνε σε νούμερα. Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό, καλλιτεχνικά θα μείνει πίσω. Δυστυχώς, αλλά έτσι είναι! Υπάρχουν τραγούδια που έχουν 2-3.000 views και ασυναίσθητα ο κόσμος λέει ότι το τραγούδι δεν είναι καλό και δεν πάει…Πιστέψτε με, αυτό συμβαίνει. Προφανώς υπάρχουν τραγουδάρες εκεί έξω που δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Αυτό είναι κάτι που είχα εντοπίσει από την πρώτη κιόλας ημέρα ενασχόλησής μου με τον δύσκολο χώρο της μουσικής. Είναι ο λόγος που δημιουργήσαμε εξειδικευμένο τμήμα digital marketing. Τα τραγούδια πρέπει να ταξιδεύουν και να ακούγονται από όσους περισσότερους γίνεται. 
 
Εξάλλου η Google - YouTube (ως μία εταιρεία εδώ και χρόνια), δεν θα έδιναν βαρύτητα στις διαφημίσεις, στα trends και γενικότερα στην αλληλεπίδραση. Ξέρουν τι κάνουν. Αυτή είναι η εποχή. Χωρίς νούμερα, το τηλέφωνο δεν θα χτυπήσει…Και αυτό το τηλέφωνο το χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να δουλέψει, για να έχει χώρο να τον ακούνε. 
 
Μήπως θυμάστε πριν κάποια χρόνια τις διαφημίσεις του Epsilon tv που διαφήμιζε τα views των καλλιτεχνών; Τυχαίο; 
 
Υ.Γ. Καταλάβατε τώρα φίλοι καλλιτέχνες γιατί λέω συνέχεια ότι τα τραγούδια σας πρέπει να ακούγονται; Καταλάβατε γιατί στην εταιρεία μας τα τελευταία 3,5 χρόνια δεν υπάρχει τραγούδι με κάτω από 50.000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ views; Καταλάβατε γιατί πάντα σας δείχνουμε τα επίσημα στατιστικά του τραγουδιού σας; Καταλάβατε τώρα γιατί τσιτώνω όταν κάποιοι από εσάς μου ζητάτε ψεύτικες προβολές; Μα ο σκοπός είναι να ακούγεται το τραγούδι σας. Μήπως κάποιος από εσάς πούλησε χωράφια για να τα κάνει αυτά; Δεν νομίζω!
 
unnamed
 
unnamed 1
 
Τελικά καταλάβατε γιατί εδώ…είναι αλλιώς;"

Κάντε εγγραφή και ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα γεγονότα στην Ελλάδα και τον Κόσμο.