Οι συρμοί του Μετρό της Θεσσαλονίκης θα λειτουργήσουν χωρίς οδηγό, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργου Καραγιάννη. Η νέα αυτή γραμμή θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2023 και θα είναι η πρώτη driverless γραμμή της Ελλάδας. Η απόφαση αυτή έχει ληφθεί για να δοθεί προτεραιότητα στη νέα γραμμή του Μετρό της Αθήνας, η οποία επίσης θα διαθέτει driverless συρμούς.
Η κατασκευή του Μετρό της Θεσσαλονίκης βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο και αναμένεται να παραδοθεί στο τέλος του 2023. Οι συρμοί της νέας αυτής γραμμής θα είναι αυτόματοι και θα διαθέτουν προηγμένα συστήματα ασφαλείας, τα οποία θα αποτρέπουν τις προκρούσεις των συρμών. Οι αυτόματες θύρες στους σταθμούς θα ανοίγουν μόνο όταν φτάνει ο συρμός στον σταθμό.
Η γραμμή του Μετρό της Θεσσαλονίκης θα έχει μήκος 9,6 χλμ. και θα περιλαμβάνει 13 σύγχρονους σταθμούς.