Εκατοντάδες οδηγοί βρέθηκαν παγιδευμένοι στα οχήματά τους για πολλές ώρες, αφού κατέληξαν στο λάθος σημείο της εθνικής οδού και δεν είχαν την δυνατότητα να αντιδράσουν. Η ανακατεύθυνση τους αποδείχθηκε δύσκολη, αφού δεν διέθεταν απαραίτητες πληροφορίες για το τι συμβαίνει μπροστά τους στον δρόμο.
Το συμβάν θύμισε παρόμοια περίπτωση στην Αττική Οδό, ωστόσο αυτή τη φορά η κατάσταση διαφοροποιήθηκε. Οι οδηγοί δεν είχαν τη δυνατότητα να εκτιμήσουν, να προβλέψουν ή να γνωρίζουν ποια μπορεί να είναι η αιτία της καθυστέρησης που αντιμετώπιζαν. Η μόνη πληροφόρηση που διαθέταν ήταν από τους ηλεκτρονικούς πίνακες, οι οποίοι εμφάνιζαν προειδοποίηση για πυρκαγιά σε βυτιοφόρο στο σημείο της Κινέτας, αλλά και πληροφορία για παράκαμψη από την παλαιά εθνική οδό.
Παρά ταύτα, στα διόδια της Ελευσίνας η κίνηση συνέχισε να επιτρέπεται, χωρίς να ληφθεί άμεση απόφαση για αναστροφή ή διακοπή της κυκλοφορίας. Αυτό οδήγησε σε συμφόρηση με αποτέλεσμα να συγκεντρωθεί μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων.
Το έλλειμμα στην οργάνωση επιβεβαιώθηκε περαιτέρω από το γεγονός ότι οι διάκονοι στα διόδια της Ελευσίνας και του Ισθμού έκλεισαν μετά τις 5 το απόγευμα.
Λίγο αργότερα από τις 9:30 το βράδυ, έγινε η επαναφορά της κυκλοφορίας και στα δύο ρεύματα της Εθνικής Οδού. Νωρίτερα, είχε γίνει η εκτροπή της κυκλοφορίας στην παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου. Οι οδηγοί έμειναν σχεδόν 9 ώρες παγιδευμένοι στον οδικό άξονα.