Οικογένεια έκανε καταγγελία κατά των καταστημάτων Jumbo για τον σοβαρό τραυματισμό που υπέστη το 6χρονο παιδί τους μέσα σε μαγαζί της εταιρείας παιχνιδιών. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2021, το παιδί τραυματίστηκε σοβαρά στο μάτι του στην προσπάθειά του να πιάσει ένα παιχνίδι, καθώς λόγω του ύψους προσέκρουσε πάνω σε σίδερα κρεμάστρας, όπου τους έλειπε το προστατευτικό κάλυμμα, με αποτέλεσμα να χρειαστεί χειρουργείο.
Αντίστοιχα, η αλυσίδα καταστημάτων αντέδρασε με μια επιθετική ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για σκάνδαλο ή εκβιασμό και προκάλεσε τη σφοδρή απάντηση των γονέων.
Ακολουθεί ολόκληρη η επίσημη απάντηση της οικογένειας στους ισχυρισμούς της εταιρείας Jumbo:
"Όπως επικαλείται η εταιρεία Jumbo, υπό τον εύηχο αλλά και ποινικώς κολάσιμο τίτλο «οσμή σκανδάλου ή εκβιασμού», με στόχο την πραγματικά και κυρίως ειλικρινά ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, όσον αφορά στον τραυματισμό που υπέστη ο ανήλικος υιός μας σε υποκατάστημα της εταιρείας Jumbo στις 14.07.2021 και τα όσα παντελώς εν γνώσει τους ψευδή και ανυπόστατα διατείνονται, προκειμένου να διασώσουν το κύρος τους, έχουμε να δηλώσουμε τα κάτωθι:
– Ο τραυματισμός έλαβε χώρα στις 14.07.2021. Η υποβολή της εγκλήσεως έλαβε χώρα εμπροθέσμως ενώπιον του κ. Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Αθηνών στις 12.10.2021, ήτοι εντός του προβλεπομένου τριμήνου.
Ουδεμία υποχρέωση είχαμε να ενημερώσουμε την εταιρεία, πλην του απολύτως νομίμου θεσμικά οργάνου της Πολιτείας, άλλαις λέξεσιν του κ. Εισαγγελέως, δια της υποβολής εγκλήσεως, όπερ και εγένετο.
Εν συνεχεία, στα πλαίσια εξαντλήσεως κάθε έννοιας καλής πίστης, και προκειμένου να υπάρξει εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, τους γνωστοποιήσαμε στις 24.01.2022 εξωδίκως ότι έχει υποβληθεί κατά παντός υπευθύνου μήνυση για σωματική βλάβη εξ αμελείας, τάσσοντάς τους προθεσμία, προκειμένου να επέλθει εξωδικαστική επίλυση της μεταξύ ημών διαφοράς.
Να διευκρινίσουμε, λοιπόν, στις αιτιάσεις τους -ως εκ περισσού, δεδομένου ότι θέλουμε να πιστεύουμε ότι διαθέτουν έμπειρους νομικούς και θα έπρεπε να το γνωρίζουν- ότι ουδεμία νομική υποχρέωση είχαμε να τους γνωστοποιήσουμε την υποβολή εκ μέρους μας της μηνύσεως.
Θα ελάμβαναν γνώση, όταν καλούνταν για παροχή εξηγήσεων στα πλαίσια της προκαταρκτικής εξετάσεως, η οποία είναι κοινό τοις πάσιν ότι καθυστερεί λόγω φόρτου των Εισαγγελικών Αρχών.
Το πράξαμε χάριν οικονομίας χρόνου στα πλαίσια της προσπάθειάς μας για εξωδικαστική επίλυση και όχι υπό τη σκιά της «οσμής σκανδάλου και εκβιασμού»!
– Όπως αναφέραμε ανωτέρω, και παρά την επίδοση στις 24.01.2022 του εξωδίκου, μέσω του οποίου λάβατε γνώση του τραυματισμού και της εις βάρος σας ασκηθείσης μηνύσεως, καίτοι είχατε τριήμερη προθεσμία, ουδέποτε επικοινώνησε κάποιος νομικός σας εκπρόσωπος με την εξουσιοδοτημένη νομική μας εκπρόσωπο.
Στον αντίποδα, τη Δευτέρα, 31.01.2022 η δική μας νομικός εκπρόσωπος επικοινώνησε με τα γραφεία σας, με την δικηγόρο σας, όπως και με τον πραγματογνώμονα.
Επειδή όπως της δηλώσατε, είχατε αδυναμία να λάβετε αντίγραφα από την Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών, παρότι ουχί μόνον στο εξώδικο σας κοινοποιήθηκε ο αριθμός της μηνύσεως, αλλά ακόμη πιο συγκεκριμένα η δικηγόρος μας τη Δευτέρα 31.01.2022 στις 18:56 έστειλε σε φωτογραφία στην νομική σας εκπρόσωπο στην εφαρμογή what’s app το καρτελάκι της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών με το ΑΒΜ (Αριθμός Βιβλίου Μηνύσεων), το οποίο έχει συρραφθεί από τη Γραμματεία της Εισαγγελίας, προκειμένου να κάνει πιο εύκολη αναζήτηση, στις 04.07.2022 κατόπιν δικής σας παρακλήσεως εστάλη ώρα 11:40 στο προσωπικό e-mail του πραγματογνώμονα κ. Σ.Σ. και ολόκληρο το κείμενο της μηνύσεως!!!!!!
Ακολούθως (για να συνεχίσουμε στην αιτίασή σας ότι δεν δόθηκε εκ μέρους μας καμία πρόσβαση), ο πραγματογνώμονας, στις 04.02.2022, πάλι επειδή το νομικό σας τμήμα δεν είχε λάβει αντίγραφα της μηνύσεως -παρότι είχε λάβει γνώση από 24.01.2022 για υποβολή αυτής- και όλων των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων, όπως δημόσια έγγραφα από νοσοκομεία, φωτογραφίες κ.λπ., ζήτησε από την πληρεξούσια δικηγόρο μας να του αποστείλει και κάποιες εκ των φωτογραφιών που έχουν κατατεθεί στη μήνυση και τεκμηριώνουν την καταγγελία.
Κατόπιν υποδείξεώς του, η δικηγόρος μας 04.02.2022 και ώρα 15:05 του τις απέστειλε στην εφαρμογή viber!!!
Όπως αντιλαμβάνεστε, scripta manent.
Πόση περισσότερη πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία θα μπορούσε να σας δοθεί εκ μέρους μας;
Χρησιμοποιήσαμε όλες τις εφαρμογές, μόνο στο facebook δεν μας ζητήσατε να σας αποστείλουμε στοιχεία, τα οποία έπρεπε εσείς να έχετε μεριμνήσει και να έχετε λάβει αντίγραφά των από την Εισαγγελία.
Αλλά τόσο σας ενδιέφερε ένας τραυματισμός που έλαβε χώρα μέσα σε κατάστημά σας, πολλώ δε μάλλον ενός εξάχρονου παιδιού και μάλιστα σε ένα τόσο ευαίσθητο σημείο, όπως είναι ο οφθαλμός.
Σας απαντάμε με στοιχεία σε όλα!
Θλιβόμαστε ως γονείς που ένας όμιλος όπως εσείς προβαίνετε σε ένα κατάπτυστο άρθρο, θλιβόμαστε ως γονείς που απευθύνεστε ως επί το πλείστον σε παιδιά και από 24.01.2022 δεν μας έχει ρωτήσει ούτε ένας άνθρωπος πώς είναι το παιδί μας, θλιβόμαστε ως γονείς που στον βωμό του κέρδους και υπό το άγχος της απώλειας κερδών μας παρουσιάζετε ως εκβιαστές και απατεώνες.
Εν κατακλείδι, επειδή η εταιρεία ουχί μόνον δεν επιδεικνύει την καλή διάθεση που επιδείξαμε εμείς από την αρχή, καλώντας την για εξωδικαστική επίλυση, στον αντίποδα διαστρεβλώνει χωρίς στοιχεία τα πάντα, έσπευσε να δημοσιεύσει μια ανακοίνωση παντελώς ανυπόστατη, ενώ εμείς έχουμε όλα τα στοιχεία να αποδείξουμε το αντίθετο.
Φθάνει δε στο σημείο να μας συκοφαντεί, «για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης».
Καλούμε άμεσα την εταιρεία να ανακαλέσει τους χαρακτηρισμούς περί «οσμής σκανδάλου, εκβιασμού, υποψίες για την ύπαρξη δόλου, απάτης», που συνιστούν χαρακτηρισμούς που εμπίπτουν στην αντικειμενική υπόσταση της αξιόποινης πράξης της συκοφαντικής δυσφημήσεως, άλλως επιφυλλασσόμεθα παντός νομίμου δικαιώματός μας.
Αθήνα, 07.02.2022
Οι εξωδίκως δηλούντες και εγκαλούντες γονείς για λογαριασμό του ανηλίκου τραυματισθέντος"
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Jumbo στην καταγγελία της οικογένειας:
"Οσμή σκανδάλου ή εκβιασμού
Με στόχο την ολοκληρωμένη ενημέρωση του κοινού, σχετικά με καταγγελία που δημοσιοποιήθηκε σήμερα και αφορά ενδεχόμενη έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο από τον τρόπο τοποθέτησης παιχνιδιών στα ράφια καταστήματός μας, ενημερώνουμε για τα εξής:
– Η «καταγγελία” εστάλη στις 24/01/2022, επτά μήνες μετά το υποτιθέμενο συμβάν ενώ ουδεμία προηγούμενη ενημέρωση υπήρξε νωρίτερα είτε στο κατάστημα, είτε στην εταιρεία.
– Διερευνήσαμε άμεσα την «καταγγελία” ως οφείλαμε και διαπιστώσαμε πως το συγκεκριμένο περιστατικό ουδέποτε έχει καταγραφεί.
Διαχρονικά, οποιοδήποτε περιστατικό στα καταστήματά μας καταγράφεται και ακολουθεί άμεση ενημέρωση της εταιρείας από τον υπεύθυνο καταστήματος. Στη συνέχεια, αναλαμβάνει η συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, ώστε να προβεί στις δέουσες ενέργειες, συμπεριλαμβανομένης της άμεσης επίσκεψης πραγματογνώμονα.
– Παρά ταύτα, με τη γνωστοποίηση του περιστατικού προβήκαμε σε άμεση επικοινωνία με τους νομικούς εκπροσώπους των καταγγελλόντων. Δεν δόθηκε, ωστόσο, στον πραγματογνώμονα οποιαδήποτε πρόσβαση στα στοιχεία που σχετίζονται και τεκμηριώνουν την καταγγελία, έστω και εκ των υστέρων.
– Να σημειώσουμε ότι ο εξοπλισμός και τρόπος έκθεσης των εμπορευμάτων αποτελεί πάγια και ενδεδειγμένη πρακτική σε όλο τον κλάδο, στην Ελλάδα και διεθνώς, και είναι αμετάβλητος από συστάσεως της εταιρείας μας, το 1986.
Ο χρόνος εμφάνισης της «καταγγελίας», ο τρόπος προσέγγισης, καθώς και η άρνηση πρόσβασης στα στοιχεία που την τεκμηριώνουν, δημιουργούν υποψίες για την ύπαρξη δόλου, ίσως και απάτης. Είναι λυπηρό ότι στην περίεργη αυτή υπόθεση παρασύρονται και εκπρόσωποι του Τύπου που αγνόησαν πληροφορίες που τους παρείχε η εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση, διερευνούμε την εν λόγω αναφορά περαιτέρω και επιφυλασσόμαστε να ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμα μας."