Δέκα ημέρες μετά από την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκαν τα ΕΛΤΑ, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες παραμένουν ανενεργές, προκαλώντας πολλά προβλήματα στους πολίτες και τις εταιρείες τους, όπου δεν μπορούν να στείλουν πακέτα, ενώ όπως φαίνεται, δεν απαντούν και στις ερωτήσεις του κόσμου στα social media, ούτε βγάζουν κάποια ενημέρωση. Ειδικότερα, σύμφωνα με καταγγελία που έβγαλε το makeleio.gr στη δημοσιότητα:
"Πολύ σοβαρό θέμα είναι η κυβερνοεπίθεση που δέχτηκαν τα ΕΛΤΑ. Έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς εδώ και δέκα μέρες τώρα σε άλλη χωρά θα ήταν πρώτο θέμα στις ειδήσεις και εδώ όλα τα ΜΜΕ το έχουν πνίξει, Κάνε κάτι βγάλε στη φορά την ανικανότητα τους. Δεν μπορούμε να στείλουμε πακέτα συστημένα στο εξωτερικό, Αμερική, Αγγλία, δε λειτουργεί το tracking number (σύστημα ιχνηλατιστής συστημένου δέματος) αλλά και το web labeling δεν μπορείς να εκτυπώσεις ετικέτα αποστολής συστημένου. Δέκα ολόκληρες μέρες αγνοούν όλο τον κόσμο στη σελίδα τους στο facebook σβήνουν όλα τα αρνητικά σχόλια προς αυτούς από το πρωί μέχρι το βράδυ. Ανακοίνωση για το πότε θα επανέρθουν έχουν να βγάλουν από τις 24 Μαρτίου. Μπατανία και Ουγκάντα σε όλο της το μεγαλείο.
Έχουν υποκλαπεί προσωπικά δεδομένα μετά την κυβερνοεπίθεση δήθεν που δεν αναβαθμίσανε ποτέ τα συστήματά τους και η σελίδα τους έμεινε στη δεκαετία του 90 ενώ αυξήσανε 100% τα ταχυδρομικά κόστη. Που είναι η ψηφιακή διακυβέρνηση; τι σιωπή είναι αυτή εδώ; Γίνεται χαμός. Όλα τα eshop έχουνε υποστεί μεγάλη ζημιά που στέλνουν εξωτερικό. Μας έχουν όλους χ@σμενους και ούτε απαντάνε στα τηλέφωνα, ούτε ενημερώνουν τον κόσμο".