Λίγο μετά τις 15:00 σήμερα (30/3), ο επιθεωρητής του ΟΣΕ εισήλθε στο γραφείο του εφέτη ανακριτή για το περιστατικό στα Τέμπη.
Στο 80 σελίδων έγγραφο που παρουσίασε ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, υποστηρίζει ότι πράγματι αυτός ήταν αυτός που καθόρισε τις βάρδιες, αλλά, όπως τόνισε, δεν φέρει ευθύνη για το γεγονός ότι δύο από τους τρεις σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από τη θέση εργασίας τους ή για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
Επιπλέον θα τονίσει ότι αυτός προτείνει το πρόγραμμα βαρδιών, αλλά η τελική έγκριση ήταν στα χέρια του διευθυντή κυκλοφορίας, ο οποίος πρόσφατα σκοτώθηκε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στο Λαγονήσι.
«Εγώ προτείνω τις βάρδιες και ο διευθυντής κυκλοφορίας τις εγκρίνει. Από εκεί και πέρα την ευθύνη την έχει αυτός που φρόντισε να υπάρχουν περισσότερα άτομα στη βάρδια ή αυτός που έφυγε νωρίτερα από το πόστο του;», αναμένεται να υποστηρίξει ο επιθεωρητής του ΟΣΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επιθεωρητής αποπειράται να μεταφέρει τις ευθύνες και στον Γιώργο Ζήνδρο, τον σταθμάρχη του Παλαιοφάρσαλου, επειδή, όπως υποστηρίζει, είχε την υποχρέωση να ενημερώσει τους συναδέλφους του στη Λάρισα ότι το Intercity 62 είχε καθυστέρηση μιας ώρας. «Δηλαδή σε κάθε καθυστέρηση θα ενημερώνουμε τον προϊστάμενο; Όχι, όχι, όχι. Κοιτάει από πού να πιαστεί αυτός, κατάλαβες.», δήλωσε ο σταθμάρχης Παλαιοφάρσαλων.