Αναπάντεχη κατάληξη για πελάτη εστιατορίου στη Μύκονο, καθώς κλήθηκε να καλύψει τα οφειλόμενα του ιδιοκτήτη κατά τη διάρκεια του γεύματός του. Ο πελάτης, ένας ελεύθερος επαγγελματίας, επισκέφθηκε μια ταβέρνα στη Μύκονο και στη συνέχεια ζήτησε το τιμολόγιο για να το πληρώσει. Όμως, το σύστημα ελέγχει αυτόματα την κατάσταση οφειλών της επιχείρησης πριν εκδοθεί το τιμολόγιο.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και με βάση το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας είχε οφειλές ύψους 50.000 ευρώ, του επιβλήθηκε αναγκαστική κατάσχεση από τρίτους. Έτσι, ο πελάτης πρέπει να παρουσιαστεί στο Ειρηνοδικείο της κατοικίας του, μαζί με τον δικηγόρο του, εντός οκτώ εργάσιμων ημερών και να προσκομίσει την απαραίτητη τεκμηρίωση για να αποδείξει ότι δεν έχει άλλες συναλλαγές με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.
Το σύστημα, μη γνωρίζοντας, πιστεύει ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας και ο πελάτης μπορεί να έχουν περισσότερες συναλλαγές. Έτσι, επειδή ο ιδιοκτήτης χρωστάει στο δημόσιο και δεν πληρώνει, το σύστημα επιχειρεί να πάρει τα χρωστούμενα μέσω τρίτων. Εάν δηλαδή έχει κάποιο υπόλοιπο ο ιδιοκτήτης, αντί να το πληρώσει εκείνος, θα το πληρώσει αυτός που έχει συναλλαγές μαζί του.