Η κληρονομιά του μεγάλου παρισινού τοπίου Ζαν-Μπατίστ Καμίλ Κορό (1796-1875), ξεπερνά τα σύνορα της γνωστής κληρονομιάς του από τον ιμπρεσιονισμό και η συνάφειά του στην τεχνική του ο αέρας, λόγω της πτυχής του ως πορτρέτα. Αυτή η άσκηση έχει ξεχαστεί εν μέρει κατά την κρίση του ζωγράφος, Αποφάσισε να διατηρήσει στο εργαστήριό του τους πίνακες που θεωρούσε μέρος μιας συνολικής διαδικασίας. Οι πίνακες του χρησίμευαν ως σκίτσα για να εξασκήσει τις σιλουέτες που αργότερα ενσωμάτωσε στα τοπία του...